Відповідно до частини шостої статті 85 Закону України “Про страхування” (далі – Закон про страхування) перед укладенням договору страхування страховик (страховий посередник) зобов’язаний забезпечити клієнта доступною та вичерпною інформацією про страховий продукт, про страховика та страхового посередника, якщо страховий продукт реалізується через страхового посередника, з метою прийняття клієнтом усвідомленого рішення про укладення договору страхування.
Відповідно до частини восьмої статті 86 Закону про страхування інформація про страховий продукт, у тому числі інформаційний документ про стандартний страховий продукт, надається клієнту в паперовій або електронній формі, у тому числі засобами електронної пошти та/або шляхом надання посилання на інформацію, що розміщується на веб-сайті страховика (страхового посередника), та/або шляхом надання доступу до такої інформації через особистий кабінет клієнта чи програмний застосунок, або в інший спосіб за домовленістю з клієнтом, за умови можливості підтвердження факту надання інформації.
Статтею 87 Закону про страхування передбачена інформація про страховика, яка надається клієнту до укладення договору страхування.
Відповідно до частини другої статті 87 Закону про страхування інформація, визначена цією статтею, надається клієнту в паперовій або електронній формі, у тому числі засобами електронної пошти або шляхом надання посилання на інформацію, що розміщується на веб-сайті страховика, та/або шляхом надання доступу до такої інформації через особистий кабінет клієнта чи програмний застосунок, або в інший спосіб за домовленістю з клієнтом, за умови можливості підтвердження факту надання інформації.
Статтею 88 Закону про страхування передбачена інформація про страхового посередника, яка надається клієнту до укладення договору страхування.
Відповідно до частини третьої статті 88 Закону про страхування інформація, визначена цією статтею, надається клієнту в паперовій або електронній формі, у тому числі засобами електронної пошти та/або шляхом надання посилання на інформацію, що розміщується на веб-сайті страхового посередника (за наявності), та/або шляхом надання доступу до такої інформації через особистий кабінет клієнта чи програмний застосунок, або в інший спосіб за домовленістю з клієнтом, за умови можливості підтвердження факту наданняінформації.
Таким чином, інформація про страховий продукт, страховика та страхового посередника має бути надана клієнту до укладення договору страхування в один із способів, що визначений частиною восьмою статті 86, частиною другою статті 87 та частиною третьою статті 88 Закону про страхування, за умови, що такий спосіб передбачає можливість підтвердження факту надання інформації.
Враховуючи вищезазначене, факт надання інформації про страховий продукт, страховика та страхового посередника має бути підтверджено не тільки у випадку, якщо така інформація надана в інший спосіб за домовленістю з клієнтом, а і у випадках, коли така інформація надається в паперовій або електронній формі, у тому числі засобами електронної пошти та/або шляхом надання посилання на інформацію, що розміщується на веб-сайті страховика/страхового посередника (за наявності), та/або шляхом надання доступу до такої інформації через особистий кабінет клієнта чи програмний застосунок.