Чи може бути право підпису повідомлення згідно п. 123 Постанови №2 або документів про навчання (підвищення кваліфікації) делеговане керівником страховика іншому працівнику?
Чи може для підпису повідомлення згідно п. 123 Постанови №2 за домовленістю сторін використовуватися простий електронний підпис?
Як зазначено вище, пункт 123 глави 13 розділу IV Положення містить вимогу стосовно направлення страховому посереднику листа за підписом керівника страховика про внесення змін до інформації про такого посередника в Реєстрі посередників.
Відповідно до пункту 35 глави 4 розділу II Положення за результатами проведеного навчання та успішного проходження тестування особою, яка підлягала навчанню, страховик видає такій особі документ про навчання (підвищення кваліфікації) за формою, встановленою страховиком, який засвідчується підписом керівника страховика.
Таким чином, лист про внесення змін до інформації про страхового посередника в Реєстрі посередників та документ про навчання, проведене страховиком, підписує (засвідчує своїм підписом) керівник страховика, яким відповідно до частини першої статті 27 Закону є голова ради страховика, його заступники та члени ради страховика, голова правління (генеральний директор) страховика, його заступники та члени правління (дирекції) страховика, головний бухгалтер страховика.
Зауважуємо, що передача повноважень керівника страховика на період його відсутності, включаючи повноваження на підписання керівником зазначених вище документів, відбувається відповідно до законодавства про працю та врегульовується внутрішніми документами страховика.
Національний банк під час підготовки змін до Положення планує врегулювати питання повноваження особи, яка має право підписувати документи про навчання (підвищення кваліфікації) з боку страховика.