Як страховику підтвердити ділову репутацію працівників посередника?

Питання

Відповідь

Чи буде вважатись належним виконанням cтраховиком вимог реєстрації страхового посередника в Реєстрі страхових посередників відповідно до вимог Положення про авторизацію страхових посередників та умови здійснення діяльності з реалізації страхових та/або перестрахових продуктів наявність у страховика письмового запевнення від банку щодо відповідності його працівників / керівників з реалізації страхових продуктів вимогам щодо ділової репутації або необхідним є пакет документів на підтвердження такої відповідності для кожного окремого керівника та працівника з реалізації цієї банківської установи?

Відповідно до пункту 105 глави 12 розділу IV Положення визначено перелік документів (їх копій), які страховий агент, додатковий страховий агент, субагент зобов’язані надавати страховику для підтвердження:

1) інформації, передбаченої частиною першою статті 80 ЗУ «Про страхування»;

2) інформації про відповідність страхового агента – фізичної особи, страхового агента – фізичної особи-підприємця, субагента – фізичної особи-підприємця та керівників з реалізації страхового агента – фізичної особи-підприємця, страхового агента – юридичної особи, додаткового страхового агента та субагента – юридичної особи вимогам пунктів 1–3 частини першої статті 73 ЗУ «Про страхування».

Вимоги до форми підтвердження інформації, зазначеної в підпункті 2 пункту 105 глави 12 розділу IV Положення, у тому числі у формі письмового запевнення щодо відповідності працівників / керівників з реалізації страхових продуктів страхового агента, додаткового страхового агента, субагент, не встановлено.