Хто може стати учасником НАСУ

Учасником Асоціації може бути страховик, який здійснює свою діяльність відповідно до законодавства України та згоден виконувати правила участі в Асоціації.

Учасники НАСУ мають право

  • брати участь в Загальних зборах
  • вносити про позиції до порядку денного Загальних зборів Асоціації
  • отримувати звіти та інформацію про діяльність Асоціації
  • користуватися послугами Асоціації
  • отримувати від Асоціації допомогу у вирішенні питань, що передбачені статутною діяльністю
  • використовувати логотип Асоціації
  • на правову допомогу та консультативну підтримку при розгляді питань щодо спільних законних інтересів учасників Асоціації
  • брати участь у заходах Асоціації

Учасники НАСУ зобов’язані

  • виконувати вимоги положень Статуту Асоціації, рішень Загальних зборів та внутрішніх документів Асоціації, враховувати їх рекомендації
  • брати участь в реалізації статутних завдань Асоціації
  • виконувати свої зобов’язання перед Асоціацією
  • не розголошувати комерційну і конфіденційну інформацію про діяльність Асоціації
  • утримуватися від дій, що підривають довіру до страхового ринку
  • дбати про добре ім’я та репутацію Асоціації
  • дотримуватися прийнятих Асоціацією принципів поведінки, стандартів, правил та належних практик діяльності як по відношенню до інших членів Асоціації, так і до третіх осіб

Порядок набуття членства

Асоціація є вільною для вступу/виходу нових членів.
Для набуття членства в Асоціації необхідно подати заяву про вступ до Асоціації з долученням документів, встановлених Положенням про членство в Асоціації. Заява повинна містити згоду страховика на виконання вимог Статуту, а також інших правил, що містяться у внутрішніх документах Асоціації.
Рішення про набуття членства у Асоціації належить до компетенції Президії Асоціації.

  1. належним чином завірену копію документа, що підтверджує державну реєстрацію заявника (виписка та/або свідоцтво про реєстрацію юридичної особи, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань з датою складання не пізніше 1-го місяця з дня подачі заяви);
  2. належним чином завірені копії установчих документів заявника (Статут юридичної особи, Установчий договір, Свідоцтво платника податку, Свідоцтво про державну реєстрацію фінансових установ, тощо);
  3. належним чином завірену копію документа, яким підтверджуються повноваження особи, яка підписує заяву (протокол, довіреність, тощо);
  4. складені відповідно до вимог законодавства, подані та прийняті НБУ файли регуляторної звітності за рік, в якому подається заява, та за три попередні роки (окремо за кожний звітний період);
  5. належним чином завірену копію рішення (протоколу) заявника уповноваженого органу управління юридичної особи про вступ до Асоціації та/або інші документи, що передбачаються установчими документами Заявника із документами, що підтверджують повноваження та компетенцію членів уповноваженого органу.
  6. належним чином оформлені документи, що підтверджують виконання страховиком вимоги законодавства щодо платоспроможності страховика,  інформацію про те, що НБУ не приймав рішення (та не виявляв обставин) про визнання структури власності непрозорою або про відмову у визнанні структури власності прозорою, визнання ділової репутації страховика, власників істотної участі,  керівників, головного бухгалтера та ключових осіб страховика небездоганною, та щодо відсутності інформації про місце реєстрації та/або місцезнаходження споріднених осіб страховика у державі, що здійснює/здійснювала збройну агресію проти України в значенні, наведеному в статті 1 Закону України “Про оборону України”.